Afhalen en bezorgen

Werkwijze

Alle schoorsteenkappen maken wij in onze eigen smederij, met de hand. Het materiaal dat we gebruiken is RVS, ofwel roestvast staal. Zoals de naam al zegt kan dit materiaal niet roesten wat de kwaliteit van de kappen natuurlijk ten goede komt. Het is dan ook niet voor niets dat u maar liefst 20 jaar garantie op uw RVS schoorsteenkap krijgt bij ons. We kunnen ook koper gebruiken voor uw schoorsteenkap, maar dat zorgt wel voor een hogere prijs. De kap zal na jaren wel steeds mooier worden omdat de kap oxideert en een groenachtige uitslag krijgt. Wilt u nog een ornament of windwijzer toevoegen aan uw schoorsteenkap? Bij ons is het allemaal mogelijk.

Afhalen, bezorgen en plaatsen van uw schoorsteenkap

U kunt bij het bestellen van uw schoorsteenkap kiezen voor de volgende opties: afhalen, bezorgen en plaatsen.

Afhalen

Bij afhalen haalt u de schoorsteenkap op in ons magazijn. Geef bij uw bestelling aan wanneer u de kap wilt komen ophalen, dan kunnen wij hem klaarzetten voor u. Wij moeten de kap wel afleveringsgereed maken, wat inhoudt dat u de schoorsteenkap de eerstvolgende werkdag na 12.00 uur kunt ophalen. Het afhaaladres is:

De Spil 17, 3774 SE, Kootwijkerbroek

(Afhalen ma t/m vr van 9.00 uur tot 17.00 uur)

Bezorgen

Kiest u voor bezorgen (in Nederland), geef dan aan wanneer u uw kap wil ontvangen. Wij nemen dan binnen 1 werkdag contact op om de definitieve afleverdatum met u af te stemmen. Wij hebben voor de aflevering wel minimaal 5 werkdagen nodig, dus houd daar bij de bestelling rekening mee. Kosten voor bezorging binnen Nederland bedragen €65,- voor 1 schoorsteenkap en €110,- voor 2 kappen. Het bedrag zal automatisch aan uw bestelling worden toegevoegd.

Plaatsing

Wilt u dat uw schoorsteenkap ook door ons geplaatst wordt? Geef dat dan aan door een mail te sturen naar info@schoorsteenkap.nl onder vermelding van uw telefoonnummer. Binnen 1 werkdag bellen wij u dan terug om de plaatsingskosten af te stemmen.

Let op: indien uw schoorsteen in vervallen staat is, behouden wij ons het recht voor om pas tot plaatsing over te gaan als renovatie heeft plaatsgevonden.

Retouren

Als u een beschadigde of verkeerde schoorsteenkap van ons heeft ontvangen, dan zullen wij die uiteraard omruilen. Neem dan contact op met ons direct na ontvangst van de kap door een mail te sturen naar info@schoorsteenkap.nl onder vermelding van uw naam en ordernummer. Wordt een schoorsteenkap geretourneerd die naar ons oordeel schade heeft opgelopen die te wijten is aan een handeling of nalatigheid van de klant of anderszins voor risico van de klant komt, dan stellen wij u hiervan tijdig in kennis. We behouden ons het recht voor om te allen tijde het geretourneerde te weigeren of om slechts een gedeelte te vergoeden als het vermoeden bestaat dat door schuld anders dan door die van ons de schoorsteenkap is beschadigd. Kosten en risico van een retourzending zijn voor rekening van de klant. Na acceptatie van het geretourneerde artikel zullen wij het binnen 5 werkdagen vergoeden of het gedeeltelijk te vergoeden bedrag restitueren. Geretourneerde artikelen onder rembours worden niet door ons geaccepteerd.

Werkwijze

Onze werkwijze is heel eenvoudig. U heeft een wens en binnen letterlijk 5 stappen wordt deze voor u gerealiseerd. Zie onder hoe dit proces verloopt.

  • 1
    STAP 1
    U wil graag een mooie schoorsteenkap op uw huis.
  • 2
    STAP 2
    Laat uw gegevens en maten van de schoorsteen bij ons achter. 
  • 3
    STAP 3
    Wij nemen contact op en meten nogmaals na.
  • 4
    STAP 4
    We produceren de schoorsteenkap op maat.
  • 5
    STAP 5
    We leveren de schoorsteenkap af en indien gewenst plaatsen we deze ook.

Garantie

Garantie

Met onze schoorsteenkappen heeft u een absoluut kwaliteitsproduct. Wij bieden u dan ook de volgende zekerheden aan:

  • 14 dagen retourrecht, zodat u binnen 14 dagen na ontvangst van de kap de koop kunt ontbinden (mits de kap zich in absolute nieuwstaat bevindt).
  • 20 jaar garantie