Afhalen, bezorgen en plaatsen van uw schoorsteenkap
U kunt bij het bestellen van uw schoorsteenkap kiezen voor de volgende opties: afhalen, bezorgen en plaatsen.
Afhalen
Bij afhalen haalt u de schoorsteenkap op in ons magazijn. Geef bij uw bestelling aan wanneer u de kap wilt komen ophalen, dan kunnen wij hem klaarzetten voor u. Wij moeten de kap wel afleveringsgereed maken, wat inhoudt dat u de schoorsteenkap de eerstvolgende werkdag na 12.00 uur kunt ophalen. Het afhaaladres is:
De Spil 17, 3774 SE, Kootwijkerbroek
(Afhalen ma t/m vr van 9.00 uur tot 17.00 uur)
Bezorgen
Kiest u voor bezorgen (in Nederland), geef dan aan wanneer u uw kap wil ontvangen. Wij nemen dan binnen 1 werkdag contact op om de definitieve afleverdatum met u af te stemmen. Wij hebben voor de aflevering wel minimaal 5 werkdagen nodig, dus houd daar bij de bestelling rekening mee. Kosten voor bezorging binnen Nederland bedragen €65,- voor 1 schoorsteenkap en €110,- voor 2 kappen. Het bedrag zal automatisch aan uw bestelling worden toegevoegd.
Plaatsing
Wilt u dat uw schoorsteenkap ook door ons geplaatst wordt? Geef dat dan aan door een mail te sturen naar info@schoorsteenkap.nl onder vermelding van uw telefoonnummer. Binnen 1 werkdag bellen wij u dan terug om de plaatsingskosten af te stemmen.
Let op: indien uw schoorsteen in vervallen staat is, behouden wij ons het recht voor om pas tot plaatsing over te gaan als renovatie heeft plaatsgevonden.
Retouren
Als u een beschadigde of verkeerde schoorsteenkap van ons heeft ontvangen, dan zullen wij die uiteraard omruilen. Neem dan contact op met ons direct na ontvangst van de kap door een mail te sturen naar info@schoorsteenkap.nl onder vermelding van uw naam en ordernummer. Wordt een schoorsteenkap geretourneerd die naar ons oordeel schade heeft opgelopen die te wijten is aan een handeling of nalatigheid van de klant of anderszins voor risico van de klant komt, dan stellen wij u hiervan tijdig in kennis. We behouden ons het recht voor om te allen tijde het geretourneerde te weigeren of om slechts een gedeelte te vergoeden als het vermoeden bestaat dat door schuld anders dan door die van ons de schoorsteenkap is beschadigd. Kosten en risico van een retourzending zijn voor rekening van de klant. Na acceptatie van het geretourneerde artikel zullen wij het binnen 5 werkdagen vergoeden of het gedeeltelijk te vergoeden bedrag restitueren. Geretourneerde artikelen onder rembours worden niet door ons geaccepteerd.
Werkwijze
Onze werkwijze is eenvoudig. U heeft een wens en binnen 5 stappen wordt deze voor u gerealiseerd.
-
1STAP 1U bent geintresseerd in een schoorsteenkap op maat
-
2STAP 2Laat uw gegevens en maten van de schoorsteen bij ons achter via het offerte formulier.
-
3STAP 3Wij nemen contact met u op en komen nogmaals na meten.
-
4STAP 4We gaan aan de slag en maken uw schoorsteenkap op maat.
-
5STAP 5We leveren de schoorsteenkap af en indien gewenst plaatsen we deze ook.